HaRfHaeiiiiii BaRayE g0fTan

HaRfHaeiiiiii BaRayE g0fTan

man daneshjoye ravanshenasiiam/ gahii vase tafriihe khodam ye sar be inja mizanam

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 4716
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 4716
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


salllam

سلام

دلم میخواد گاهی بیام اینجا وقت بگذرونم

خوشحال میشم دوستای خوبی پیدا کنم

:D



نظرات شما عزیزان:

OMID
ساعت0:37---30 شهريور 1390
سلام بر دوست روان شناس خودم!

من یه دوست دارم بعضی وقتا بهم دروغ میگه!

یعنی اصلا دوسم داره؟؟؟؟؟؟!!!!!

آه......

کاش آدما دروغ نمیگفتن!
پاسخ:سلام امید جان :D نمیشه به خاطر یکی دوبار دروغ مصلحتی به دوست داشتن کسی شک کرد! البته این نظر منه! شاید دلیلی واسه دروغش داشته... شاید میترسه رابطتتون بهم بخوره.. شایدم رابطتتونو جدی نمیگیره و واسش مثل یه بازی میمونه:) به هر حال هیچی بعید نیست!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: sarBhava تاريخ: شنبه 29 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مدتیست خودم را به خریت زده ام...! دلم برای آن روی سگم تنگ شده...!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sarbhava.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

http://up.iranblog.com/images/pggxmkj9izj014u7cpr.swf